המדרס הזה הוא שלי!

כפות הרגליים שלנו שונות זו מזו, הן מאדם לאדם ואפילו אצל כל אדם כף רגל אחת לא דומה לשנייה.
הנעליים שאנו קונים אף הן שונות מאוד, בהרכבי החומרים, בגדלים, בצורה.

איך כפות הרגליים שלנו אמורות לספוג לצעוד ולרוץ בצורה יעילה כאשר אין כל התאמה ממשית בין כף הרגל לבין הנעל?

נכון, אנחנו לא המצאנו את ״המדרסים״ אבל יש לנו ניסיון של מעל 20 שנה בתחום ואפשר לומר שראינו כמעט את הכל. עם הזמן פיתחנו שיטה ייחודית המיועדת לספורטאים ברמות השונות ולאלו שצריכים טיפול ושיקום או רק נוחות ותמיכה. השיטה מאפשרת לנו להתאים בצורה מושלמת מדרס ייעודי לתוך כל נעל קיימת.

איך מתחילים?

שלב א' - אבחון ומיפוי כף הרגל

כמו בכל מערכת יחסים, השלב הראשון הוא היכרות מעמיקה. אנחנו רוצים להבין את אופי הפעילות שלך, באיזה ציוד עושים שימוש ומשם מגיעים לעניינים החשובים יותר:

אבחון כאבים אם ישנם? צפייה בזמן אמת בפעילות (ריצה / הליכה /רכיבה), שימוש באמצעים טכנולוגיים למיפוי כף הרגל בזמן מאמץ.

שלב ב׳ - התאמת מדרס ובחירת חומרים

התאמת החומרים והמדידה היא תהליך מכריע בהצלחת המדרס. שיטת המדידה מתבצעת בידי ״ארטיזן״ (מומחה מלאכה) ששם לב לפרטים הכי קטנים במבנה כף הרגל. בהתאם לצורך ולמטרות הלקוח, אנו ממליצים על הרכב החומרים הטוב ביותר. משם עוברים ליצור המדרס.

שלב ג׳ - יצירת אומנות פונקציונלי

להבדיל ממוצרים שיוצאים מתוך פס ייצור, פה מדובר בסיפור שונה לחלוטין. נתוני המדידה של הלקוח/ה כעת עוברים לידיו של מומחה ליצור מדרסים ברמות הגבוהות ביותר. בהתאם להרכבי החומרים שנבחרו ויעוד המדרס, מתחיל הקסם להיווצר. שכבה אחר שכבה, שלב אחר שלב, ליטוש ועוד שיוף עד לקבלת מוצר מושלם.

כשהמדרסים מוכנים, הלקוח/ה מקבל/ת את המדרס להתנסות והסתגלות ראשונית ומשם מתחיל דיאלוג בכל הקשור לתחושה האינדיבידואלית של כל אחד ואחת. ניתן לבצע תיקונים ושינויים על גבי המדרס הקיים עד לקבלת המדרס שלא תוכלו להתאמן בלעדיו.

מוכנים להצטרף לאלפי ספורטאים שכבר לובשים את המדרסים שלנו?
צרו קשר עכשיו ובואו לאבחון חינם: 058-6528546

[pojo-form id="15"]

קבלו הצעות ייחודיות ועדכונים על מוצרים חדשים